Πληροφορίες/Παρουσιάσεις εργασιών(διπλωματικές,μεταπτυχιακά)
- ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
- Σταθμάρχης
- Δημοσιεύσεις: 7092
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 17:52
- Reputation: 176
Συγχαρητήρια. Περιμένω το pdf όποτε κρίνεις σωστό να το μοιράσεις, είμαι σίγουρος ότι και η εργασία αλλά και η παρουσίαση ήταν επιτυχείς γιατί έκανες το χόμπυ σου - μελέτη - εργασία......αναμένω...λοιπόν.
Αρκεί να μη δημιουργήσουμε ξανά ένα αναξιοκρατικό μόρφωμα.....
Αξιοκρατία - Διαφάνεια - Ειλικρίνεια - Ευθύτητα - Αισιοδοξία
My flickr___ My Wix___ RailPictures
nullius in verba
Αξιοκρατία - Διαφάνεια - Ειλικρίνεια - Ευθύτητα - Αισιοδοξία
My flickr___ My Wix___ RailPictures
nullius in verba
-
- Μηχανοδηγός
- Δημοσιεύσεις: 2505
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2006, 18:20
- Reputation: 6
Mε καθυστέρηση...
Συγχαρητήρια για την εργασία και εύχομαι καλή σταδιοδρομία!!
Συγχαρητήρια για την εργασία και εύχομαι καλή σταδιοδρομία!!
Rollin´ on the tracks of time...
"Το κάθε πέρυσι και καλύτερα δεν ισχύει.
Απλά τώρα είναι το ίδιο χειρότερα...."
It is not economy I fear of, it is the so-called economists.
"Το κάθε πέρυσι και καλύτερα δεν ισχύει.
Απλά τώρα είναι το ίδιο χειρότερα...."
It is not economy I fear of, it is the so-called economists.
-
- Συνοδός
- Δημοσιεύσεις: 631
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
- Reputation: 723
Καλησπέρα σας! Κάνω μια προπτυχιακή εργασία στο μάθημα της "Οικονομικής των Μεταφορών" πάνω στον ελληνικό σιδηρόδρομο και θα ήθελα να μάθω που μπορώ να βρω τις χρονοαποστάσεις Αθήνας - Θεσσαλονίκης και Αθήνας - Πάτρας, τουλάχιστον για τα τελευταία 20 χρόνια καθώς και αν υπάρχουν μελέτες που να αποδεικνύουν την ασφάλεια του τρένου. Μπορείτε να με κατατοπίσετε;
Καλησπέρα παιδιά!!! Είμαι φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Λάρισας και λέω από το νέο εξάμηνο να παρω πτυχιακή. Σκεφτόμουν να πάρω κάτι με θέμα τις ηλεκτράμαξες του ΟΣΕ ή τις ευρωπαϊκές. Πόσο εύκολο είναι να βρώ πληροφορίες για κατασκευαστικά στοιχεία των κινητήρων των μηχανών και τα διάφορα άλλα εξαρτήματα (μετατροπείς έλξεις, μετασχηματιστές, κ.α. ). Επίσης κατά πόσο είναι εύκολο να βρώ στοιχεία για τους υποσταθμούς για την ηλεκτροδότηση της εναέριας γραμμής επαφής ;
Αν δεν απατώμαι, έχουν ήδη γίνει τέτοιες εργασίες από άλλους φοιτητές.
Για τις Ελληνικές ηλεκτράμαξες, είτε πας στον ΟΣΕ είτε πας στη Siemens που τις έφτιαξε.
Για τις ηλεκτράμαξες του εξωτερικού, πας είτε στους κατασκευαστές είτε στις σιδηροδρομικές εταιρείες που τις δουλεύουν (αλλά πιθανότατα να χρειαστεί γνώση Γερμανικών, καθώς οι περισσότερες κυκλοφορούν σε Γερμανόφωνες χώρες)
Για το δίκτυο, θυμάμαι ότι έχω δει διπλωματικές με θέμα την ηλεκτροκίνηση του ΟΣΕ.
Μια διαφορετική ιδέα θα ήταν η ηλεκτροκίνηση του Τραμ/Μετρό και ο συνδυασμός με την ηλεκτροκίνηση προς Αεροδρόμιο Αθήνας;
Ν.Φ.
Για τις Ελληνικές ηλεκτράμαξες, είτε πας στον ΟΣΕ είτε πας στη Siemens που τις έφτιαξε.
Για τις ηλεκτράμαξες του εξωτερικού, πας είτε στους κατασκευαστές είτε στις σιδηροδρομικές εταιρείες που τις δουλεύουν (αλλά πιθανότατα να χρειαστεί γνώση Γερμανικών, καθώς οι περισσότερες κυκλοφορούν σε Γερμανόφωνες χώρες)
Για το δίκτυο, θυμάμαι ότι έχω δει διπλωματικές με θέμα την ηλεκτροκίνηση του ΟΣΕ.
Μια διαφορετική ιδέα θα ήταν η ηλεκτροκίνηση του Τραμ/Μετρό και ο συνδυασμός με την ηλεκτροκίνηση προς Αεροδρόμιο Αθήνας;
Ν.Φ.
High speed, high quality, low cost - select any two.
Up hill slow, down hill fast, tonnage first, safety last.
The optimist sees the light at the tunnel. Pessimist sees the darkness. Realist sees the train. Train driver sees three idiots on the track
Up hill slow, down hill fast, tonnage first, safety last.
The optimist sees the light at the tunnel. Pessimist sees the darkness. Realist sees the train. Train driver sees three idiots on the track
Μια ιδέα λέω εγώ, πως συνδυάζονται αυτά τα δύο διαφορετικά δίκτυα;
Ίσως να έχει ενδιαφέρον η διερεύνηση αυτού του σκέλους, με το συνεχές ρεύμα του Μετρό και το εναλασσόμενο του ΟΣΕ στο ίδιο μέρος.
Μπορείς να το συνδυάσεις με τα διρευματικά Rotem (που αυτή τη στιγμή είναι το μοναδικό τροχαίο υλικό που λειτουργεί σε αυτά τα δύο δίκτυα)
Επίσης, έχω δει αρκετές διπλωματικές με ΟΣΕ, αλλά καμία με Τραμ ή Μετρό/ΗΣΑΠ.
Μια άλλη ιδέα θα ήταν μια συγκεντρωτική ανάλυση του ηλεκτροκίνητου τροχαίου υλικού που έχει τρέξει σε ράγες στην Ελλάδα:
ΔΕΗ (Αλιβέρι και Πτολεμαϊδα)
ΕΗΣ, ΗΣΑΠ
Τραμ (παλιό και νέο)
Μετρό (τρεις παρτίδες)
ΟΣΕ (βασικά οι Hellasprinter και οι Ρουμάνικες που είχαν έρθει για τη παράδοση της γραμμής Ειδομένης)
Just an idea,
Ν.Φ.
Ίσως να έχει ενδιαφέρον η διερεύνηση αυτού του σκέλους, με το συνεχές ρεύμα του Μετρό και το εναλασσόμενο του ΟΣΕ στο ίδιο μέρος.
Μπορείς να το συνδυάσεις με τα διρευματικά Rotem (που αυτή τη στιγμή είναι το μοναδικό τροχαίο υλικό που λειτουργεί σε αυτά τα δύο δίκτυα)
Επίσης, έχω δει αρκετές διπλωματικές με ΟΣΕ, αλλά καμία με Τραμ ή Μετρό/ΗΣΑΠ.
Μια άλλη ιδέα θα ήταν μια συγκεντρωτική ανάλυση του ηλεκτροκίνητου τροχαίου υλικού που έχει τρέξει σε ράγες στην Ελλάδα:
ΔΕΗ (Αλιβέρι και Πτολεμαϊδα)
ΕΗΣ, ΗΣΑΠ
Τραμ (παλιό και νέο)
Μετρό (τρεις παρτίδες)
ΟΣΕ (βασικά οι Hellasprinter και οι Ρουμάνικες που είχαν έρθει για τη παράδοση της γραμμής Ειδομένης)
Just an idea,
Ν.Φ.
High speed, high quality, low cost - select any two.
Up hill slow, down hill fast, tonnage first, safety last.
The optimist sees the light at the tunnel. Pessimist sees the darkness. Realist sees the train. Train driver sees three idiots on the track
Up hill slow, down hill fast, tonnage first, safety last.
The optimist sees the light at the tunnel. Pessimist sees the darkness. Realist sees the train. Train driver sees three idiots on the track
- George_Railion
- Συνοδός
- Δημοσιεύσεις: 464
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
- Reputation: 0
[quote=""GiannisG":1e8m9am9"]Καλησπέρα παιδιά!!! Είμαι φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Λάρισας και λέω από το νέο εξάμηνο να παρω πτυχιακή. Σκεφτόμουν να πάρω κάτι με θέμα τις ηλεκτράμαξες του ΟΣΕ ή τις ευρωπαϊκές. Πόσο εύκολο είναι να βρώ πληροφορίες για κατασκευαστικά στοιχεία των κινητήρων των μηχανών και τα διάφορα άλλα εξαρτήματα (μετατροπείς έλξεις, μετασχηματιστές, κ.α. ). Επίσης κατά πόσο είναι εύκολο να βρώ στοιχεία για τους υποσταθμούς για την ηλεκτροδότηση της εναέριας γραμμής επαφής ;[/quote]
Καλησπέρα Γιάννη,
Πολύ ωραίο το θέμα που σκέφτηκες. Αν χρειαστείς κάποια βοήθεια για το Ευρωπαικό κομμάτι των Η/Α, μπορώ να βοηθήσω με ότι πληροφοριες χρειαστείς.
Γιώργος
Καλησπέρα Γιάννη,
Πολύ ωραίο το θέμα που σκέφτηκες. Αν χρειαστείς κάποια βοήθεια για το Ευρωπαικό κομμάτι των Η/Α, μπορώ να βοηθήσω με ότι πληροφοριες χρειαστείς.
Γιώργος
-
- Συνοδός
- Δημοσιεύσεις: 631
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
- Reputation: 723
Καλησπέρα σας!
Κάνω μια εργασία για τη σχολή μου (Οικονομικό Αθήνας) πάνω στην ποιότητα υπηρεσιών της εταιρίας Σταθερών Συγκοινωνιών του ΟΑΣΑ. Για την εξαγωγή συμπερασμάτων, χρειάζομαι τη γνώμη σας για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τις προτάσεις σας για τη βελτίωση αυτών.
Παραθέτω τους συνδέσμους με τα 3 ερωτηματολόγια, ένα για κάθε μέσο της ΣΤΑ.ΣΥ.
ΤΡΑΜ:
https://docs.google.com/spreadsheet/vie" onclick="window.open(this.href);return false; ... c6MQ#gid=0
ΗΣΑΠ:
https://docs.google.com/spreadsheet/vie" onclick="window.open(this.href);return false; ... c6MQ#gid=0
ΜΕΤΡΟ:
https://docs.google.com/spreadsheet/vie" onclick="window.open(this.href);return false; ... c6MQ#gid=0
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
ΥΓ: Εννοείται πως τα ερωτηματολόγια έχουν πάρει την έγκριση του Δ.Σ του ΟΑΣΑ, κου Δημητρίου.
Κάθε κοινοποίηση σας είναι πολύτιμη.
Κάνω μια εργασία για τη σχολή μου (Οικονομικό Αθήνας) πάνω στην ποιότητα υπηρεσιών της εταιρίας Σταθερών Συγκοινωνιών του ΟΑΣΑ. Για την εξαγωγή συμπερασμάτων, χρειάζομαι τη γνώμη σας για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τις προτάσεις σας για τη βελτίωση αυτών.
Παραθέτω τους συνδέσμους με τα 3 ερωτηματολόγια, ένα για κάθε μέσο της ΣΤΑ.ΣΥ.
ΤΡΑΜ:
https://docs.google.com/spreadsheet/vie" onclick="window.open(this.href);return false; ... c6MQ#gid=0
ΗΣΑΠ:
https://docs.google.com/spreadsheet/vie" onclick="window.open(this.href);return false; ... c6MQ#gid=0
ΜΕΤΡΟ:
https://docs.google.com/spreadsheet/vie" onclick="window.open(this.href);return false; ... c6MQ#gid=0
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
ΥΓ: Εννοείται πως τα ερωτηματολόγια έχουν πάρει την έγκριση του Δ.Σ του ΟΑΣΑ, κου Δημητρίου.
Κάθε κοινοποίηση σας είναι πολύτιμη.
- ALCoGMNάνι
- Σταθμάρχης
- Δημοσιεύσεις: 7245
- Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 00:08
- Reputation: 12
Οταν φθηνινουν το εισητηριο θα με ξαναδουν...Προς το παρον,ΟΣΥ και καμια φορα ΤΡΑΜ,καθ'οτι δεν περισσευουν για καρτα απεριοριστων με ΜΕΤΡΟ,ΗΣΑΠ μεσα και αρκουμαι στο 10ευρο για ΟΣΥ-ΤΡΑΜ
Ειδικα ΑΜΕΛ εχω να μπω κανα 4μηνο
Ειδικα ΑΜΕΛ εχω να μπω κανα 4μηνο
Ένα τσιγάρο σου χει μείνει να καπνίσεις,δεν έχει αλλού,δεν έχει αλλιώς ΜΟΝΟ ΕΔΩ...
Απαντησα κι εγω στα 3 ερωτηματολογια.Και μαλιστα εκανα αρκετα σχολια στο πλαισιο των παρατηρησεων ιδιαιτερα για τον ΗΣΑΠ.
Αν και δεν νομιζω να τα λαβουν κι ιδιαιτερα υποψιν τους..
Αν και δεν νομιζω να τα λαβουν κι ιδιαιτερα υποψιν τους..
"Συσφιξατε την ανεξαρτητον πεδην
Θεσατε τον επιταχυντη στην 4η ή 5η σκαλα.
Ελευθερωσατε την ανεξαρτητον και πιεσατε το κομβιο ριψεως αμμου.
Η αυτοκινηταμαξα ξεκιναει ομαλως κι ανευ κραδασμων".
Θεσατε τον επιταχυντη στην 4η ή 5η σκαλα.
Ελευθερωσατε την ανεξαρτητον και πιεσατε το κομβιο ριψεως αμμου.
Η αυτοκινηταμαξα ξεκιναει ομαλως κι ανευ κραδασμων".