Το πρόβλημα των διασταυρωσεων λύνεται (σχεδόν) με τις κλάσεις (special, express passenger, stopping, freight...) και με τον κατάλληλο ορισμό στάσεων στους σωστούς χρόνους.
Οι κλάσεις στο μενού είναι τοποθετημένες κατά φθίνουσα σειρά προτεραιότητας, οπότε ένα τρένο express passenger έχει προτεραιότητα έναντι ενός high speed freight. Επίσης, η κάθε κλάση τρένου έχει ιδιαιτερότητες, όπως το ότι ένα special τρένο δεν γίνεται να περιμένει σε κόκκινο φανάρι, το ίδιο και international τρενα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τον ορισμό των διασταυρωσεων. Επίσης, για τα Freight τρένα ισχύει το δευτερεύον όριο ταχύτητας της γραμμής (στη δική μας εδώ ίσως τα όρια ταυτίζονται).
Ως προς τον ορισμό στάσεων, αυτό γίνεται για να ορίσει σωστά το πρόγραμμα τους ελεύθερους διαδρόμους. Για παράδειγμα, αν δώσουμε σε 2 τρένα να κάνουν αντίθετες διαδρομές σε μονή γραμμή, πολύ δύσκολα θα το πετύχει μόνο του το πρόγραμμα. Αν όμως έχουμε ορίσει το ενα να φτάνει πχ στη 2η γραμμή Μπραλου στις 10.50 και να εκτελεί στάθμευση ως τις 10.53 (αυτό θα πρέπει να έχει μια χαμηλή προτεραιότητα. Ο χρόνος ορίζεται στο παράθυρο όπου επιλέγουμε τον προορισμό, αυξάνοντας τη διάρκεια της στάσης) και το αντίθετα ερχόμενο να σταθμεύει στην 1η γραμμή στις 10.51 (πρέπει να είναι υψηλότερης κλάσης απ το άλλο), τότε θα ρυθμιστεί σωστά η διασταύρωση και θα γυρίσουν τα κλειδιά και θα ανάψουν και τα φωτοσηματα. Το δεύτερο τρένο μπορεί και να μην σταθμεύει απαραίτητα. Για να γίνει αυτό, δίνουμε την κλασική εντολή stop at destination (με το χεράκι) όμως αφού επιλέξουμε τον προορισμό αλλάζουμε την ελάχιστη ταχύτητα διέλευσης (κάπου γράφει 0mph) σε κάτι μεγαλύτερο (και 1mph αρκεί). Τότε αυτόματα η διάρκεια στάσης θα μηδενιστεί (αφού το τρένο διέρχεται χωρίς στάθμευση) και στον παίκτη, αντί για Stop at θα λέει Go via.
Προσοχή στον τύπο σεναρίου. Τα free roam σενάρια δεν λειτουργούν για τέτοιες περιπτώσεις. Είναι μόνο για ατομικές διαδρομές. Επίσης, ολα τα κλειδιά, αυτόματα και μη, μετατρεπονται σε χειροκινητα. Γι αυτό καλύτερα είναι τα standard σενάρια, και μετά τα career.
Θεωρώ πως γίνεται, έχοντας υπόψιν τα παραπάνω, να οριστεί υπέρβαση εμπορικού από intercity. Θα το δοκιμάσω και θα επανέλθω.
Πάντως το πρόβλημα ορισμού στασης σε οποιονδήποτε προορισμό μετά τον Μπραλο για τρένα προερχόμενα από Θήβα το έπαθα κι εγώ. Δεν κατάφερα να το λύσω. Έλεγξα και το directionality της γραμμής. Το electrification δεν μας αφορά για diesel τρένα. Ο μόνος τρόπος να ορίσω προορισμό βορείως Μπραλου ήταν να ξεκινά το τρενο από κάπου πριν τη Θήβα, πχ Τιθορέα.
To TS2014 πάει Ελλάδα...
Τα παραπάνω είναι πολύ σωστά, όμως παίζει ρόλο και το είδος της γραμμής που έχει ορίσει ο κατασκευαστής της διαδρομής (Mainline, Passenger, Freight, Yard), καθώς η κάθε κλάση μπορεί να χρησιμοποιήσει συγκεκριμένα είδη γραμμής. Η κύρια γραμμή (mainline) εξυπηρετεί όλες τις κλάσεις οπότε οι διασταυρώσεις μπορούν να γίνουν με βάση την προτεραιότητα. Όμως στη διαδρομή μας κάποιες παρακαμπτήριες (πχ Ελευθεροχώρι) έχουν οριστεί σαν freight οπότε είναι αδύνατον να διασταυρωθούν δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες εκεί, εκτός αν εχουν οριστεί και οι δύο ως special (το οποίο μπορεί να χρησιμοποιήσει όλα τα είδη γραμμής). Εκτός αυτού έχω παρατηρήσει και σε άλλα σημεία (πχ έξοδος τούνελ προς Θαυμακό) oτι η κύρια γραμμή διακόπτεται και υπάρχει ένα μικρό κομμάτι γραμμής Υard. Αυτό δυσκολεύει ακόμη περισσότερο τα πράγματα αν το τρένο μας είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από special.
- Akisf1
- Συνοδός
- Άρθρα: 0
- Δημοσιεύσεις: 208
- Εγγραφή: 30 Νοέμ 2015, 18:15
- Reputation: 117
- Τοποθεσία: Αθηνα
Ρε θηριο τι ετοιμαζεις παλι...θα βαλουμε κ χειριστηρια??ToniIC71 έγραψε:Οι παραγγελίες στην ΓΕΕΠ ...πέφτουν βροχή φίλοι μου....
Κάτι πήρε το αυτί μου πως σύντομα θα μας παραδοθούν οι ADtranz που υπολοίπονται...
απο την Α487 έως την Α496....
Screenshot_Thiva-Lianokladi-Domokos '90s_38.32980-23.31729_12-01-14.jpg
Screenshot_Thiva-Lianokladi-Domokos '90s_38.32953-23.31516_12-01-28.jpg
Φίλε μου έχω την εντύπωση πως κάτι σου λείπει. Κάποιο asset , ίσως το european?χρυσανθος έγραψε:και τωρα ενα νεο βιντεο με την α452 απο τιθορεα μεχρι αμφικλεια![]()
Βλέπω πολύ "αδειοσύνη" στο παιχνίδι. Πχ ο υδατόπυργος στην Αμφίκλεια λείπει κτλ
Ηλίας
No alsthom...No Party!
No alsthom...No Party!
Βι-αρ πατρίδα? Τούμπανο. Όντως το σηματάκι είναι λίγο μικρούτσ'κου.Tsako έγραψε:Ένας ελέφαντας leasing περνάει γενική επισκευή και σύντομα θα είναι διαθέσιμος για download.
Ηλίας
No alsthom...No Party!
No alsthom...No Party!
Η παρατήρηση αποθηκεύτηκε και θα διορθωθεί το λογότυπο πριν δοθεί για download.
Αντώνη, υπάρχει ένα θέμα στη ρούτα το οποίο το έχω επισημάνει και παλιά. Μεταξύ Δαύλειας - Τιθορέας και λίγο μετά το Παρόρι (καμιά κατοστή μέτρα), υπάρχει ένα σημείο που για καμιά 300αρά μέτρα το τραίνο κουνιέται σα φραπεδιέρα. Ειδικά στο τέλος, τρώει ένα κλωτσίδι δυνατό. Εκτός του ότι είναι μη ρεαλιστικό, ορισμένες φορές συνθέσεις με αυτόματη ζεύξη παθαίνουν διάσπαση (αλλά TS... decouple), όπως πχ το Desiro ή το Railbus. Διόρθωσε το στο επόμενο update αν μπορείς γιατί μόλις πέρασα με καμιά 120άρα απ' το σημείο και έστειλα το πίσω κινητήριο στα χωράφια!
Αντώνη, υπάρχει ένα θέμα στη ρούτα το οποίο το έχω επισημάνει και παλιά. Μεταξύ Δαύλειας - Τιθορέας και λίγο μετά το Παρόρι (καμιά κατοστή μέτρα), υπάρχει ένα σημείο που για καμιά 300αρά μέτρα το τραίνο κουνιέται σα φραπεδιέρα. Ειδικά στο τέλος, τρώει ένα κλωτσίδι δυνατό. Εκτός του ότι είναι μη ρεαλιστικό, ορισμένες φορές συνθέσεις με αυτόματη ζεύξη παθαίνουν διάσπαση (αλλά TS... decouple), όπως πχ το Desiro ή το Railbus. Διόρθωσε το στο επόμενο update αν μπορείς γιατί μόλις πέρασα με καμιά 120άρα απ' το σημείο και έστειλα το πίσω κινητήριο στα χωράφια!

- dimitris99
- Συνοδός
- Άρθρα: 0
- Δημοσιεύσεις: 170
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2016, 18:39
- Reputation: 61
- Τοποθεσία: Τρίκαλα
Xχαχαχαχαχααχ εχω κλαψει απο τα γελια !!Η αληθεια ομως να λεγεται οντως κατι φταει στο σημειο αυτο μαλλον εδαφος πιστευω!!Tsako έγραψε:Η παρατήρηση αποθηκεύτηκε και θα διορθωθεί το λογότυπο πριν δοθεί για download.
Αντώνη, υπάρχει ένα θέμα στη ρούτα το οποίο το έχω επισημάνει και παλιά. Μεταξύ Δαύλειας - Τιθορέας και λίγο μετά το Παρόρι (καμιά κατοστή μέτρα), υπάρχει ένα σημείο που για καμιά 300αρά μέτρα το τραίνο κουνιέται σα φραπεδιέρα. Ειδικά στο τέλος, τρώει ένα κλωτσίδι δυνατό. Εκτός του ότι είναι μη ρεαλιστικό, ορισμένες φορές συνθέσεις με αυτόματη ζεύξη παθαίνουν διάσπαση (αλλά TS... decouple), όπως πχ το Desiro ή το Railbus. Διόρθωσε το στο επόμενο update αν μπορείς γιατί μόλις πέρασα με καμιά 120άρα απ' το σημείο και έστειλα το πίσω κινητήριο στα χωράφια!
- ToniIC71
- Συνοδός
- Άρθρα: 0
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: 30 Αύγ 2014, 00:43
- Reputation: 447
- Τοποθεσία: Βέροια
Χαχαχαχαχα.... μίλαμε δεν παίζεσαι... δίνω ρέστα λοιπον!!Tsako έγραψε:
υπάρχει ένα σημείο που για καμιά 300αρά μέτρα το τραίνο κουνιέται σα φραπεδιέρα. Ειδικά στο τέλος, τρώει ένα κλωτσίδι δυνατό. Εκτός του ότι είναι μη ρεαλιστικό, ορισμένες φορές συνθέσεις με αυτόματη ζεύξη παθαίνουν διάσπαση (αλλά TS... decouple), όπως πχ το Desiro ή το Railbus. Διόρθωσε το στο επόμενο update αν μπορείς γιατί μόλις πέρασα με καμιά 120άρα απ' το σημείο και έστειλα το πίσω κινητήριο στα χωράφια!
Για να μην νομίζεις όμως οτι σε ξέχασα... έπιασα πουλες τον "εργολάβο" της ΕΡΓΟΣΕ...
και "καθάρισα".... το προσωπικό του οποίου εργάστηκε νυχθημερόν για την αποκατάσταση
στο σημείο. - οχι για να μην νομίζετε οτι γίνετε "φαγοπότι" κλπ.
https://www.dropbox.com/s/er9uzqnppc3v7 ... a.rwp?dl=0
Γι αυτο λοιπόν ... με 160 χλμ... και δεν μασάμε πλέον...
Κατεβάστε και εγκαταστήστε το .rwp αρχείο που λύνει το πρόβλημα..
'
Καλημερα σε ολο το team! Θελω να ρωτησω κυριως τον ToniIC71 αλλα και τους υπολοιπους, αν τα κτηρια των σταθμων εχουν σωστες διαστασεις. Φτιαχνω για παραδειγμα την τουαλετα του Μπραλου σε μικρογραφια. Επισης πως μετραω ενα κτηριο στο παιχνιδι;
- ToniIC71
- Συνοδός
- Άρθρα: 0
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: 30 Αύγ 2014, 00:43
- Reputation: 447
- Τοποθεσία: Βέροια
ChrisS ....φυσικά και οι διαστάσεις είναι σωστές δεν μπορουμε να προσθέσουμε υπερμεγέθη ή μικρογραφίες διοτι αυτο θα κάνει μπαμ και θα είναι ¨μη ρεαλιστικό". Οποτε να έχεις στο νου σου αν προσπαθήσεις να κατασκευάσεις κάτι οτι θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου τις διαστάσεις του αντικειμένου όπως είναι στην πραγματικότητα. Επίσης στο editor θα βρείς μια μεζουρα η οποία θα σε βοηθήσει να μετρήσεις αποστάσεις.ChrisS έγραψε: αν τα κτηρια των σταθμων εχουν σωστες διαστασεις. Επισης πως μετραω ενα κτηριο στο παιχνιδι;